Regelmatig krijgen wij de vraag van mensen die een bestelling plaatsten of hun bestelling wel degelijk is doorgekomen. Vandaar deze info.
Indien alles normaal verloopt, krijg je na het invullen en het bevestigen van het bestelformulier, een melding dat je de bestelling geplaatst hebt.
Op hetzelfde ogenblik wordt er een mail verzonden naar het mailadres dat je hebt opgegeven in het bestelformulier.
Indien je deze mail niet aankrijgt, is hij waarschijnlijk automatisch in je spam of reclamefolder beland. Dit kunnen wij niet verhelpen omdat het afhangt van de instellingen van je spamfilter. Helaas zijn deze spamfilters niet 100% accuraat en belanden soms ook legitieme e-mails in de spam.
Controleer daarom eerst je spamfolder wanneer je de mail niet in je inbox ziet verschijnen.
Uiteraard moet jou email-adres correct zijn ingevoerd in het bestelformulier. Zo niet, dan zal je de mail ook niet aankrijgen.
Indien alles gelukt is, komt jou bestelling automatisch in onze databank. Wij houden u daarna op de hoogte van alle zaken die jou bestelling aangaan. Zo laten wij o.a. het tijdstip van de levering weten van zodra dit door ons gekend is.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk?
groetjes, Angelique en Jonas